Clara, 65-letnia wdowa i emerytowana krytyczka muzyczna, przyszła na świat w tradycyjnej rodzinie w nadmorskim mieście Recife w północno-wschodniej Brazylii. Kobieta jest ostatnią rezydentką Aquariusa, oryginalnego dwupiętrowego budynku zbudowanego w latach 40. z przeznaczeniem dla klasy wyższej. Wszystkie sąsiedzkie… zobacz więcej
Clara, 65-letnia wdowa i emerytowana krytyczka muzyczna, przyszła na świat w tradycyjnej rodzinie w nadmorskim mieście Recife w północno-wschodniej Brazylii. Kobieta jest ostatnią rezydentką Aquariusa, oryginalnego dwupiętrowego budynku zbudowanego w latach 40. z przeznaczeniem dla klasy wyższej. Wszystkie sąsiedzkie mieszkania zostały nabyte przez spółkę, które ma inne plany co do działki. Clara nie zamierza się jednak wyprowadzać, w związku z czym wikła się w zimną wojnę z deweloperem. opis dystrybutora
To pełna energii, ale i rozwagi historia o ginących wartościach w życiu ludzkim, o świecie gdzie klasizm i pieniądz chcą zjeść przeczytaj recenzję
Rozpadające się hacjendy niosą za sobą silny przekaz sentymentalny, nie są tylko starymi murami, ale puzderkami pełnymi wspomnień, ludzkich dramatów i radości. przeczytaj recenzję
"Aquarius" to znakomity film, pełen ważnych, poruszających wątków, który mimo, że dzieje się w odległym kraju porusza problemy aktualne pod każdą szerokością geograficzną. przeczytaj recenzję
Dzieło Filho prezentuje życie rozsadzające od środka skorupę skostniałych form i obezwładniającego człowieka aparatu władzy. przeczytaj recenzję
Braga oferuje widzowi ten rodzaj magnetycznej osobowości, który film o ważnym, mocnym temacie przeobraża w poemat. przeczytaj recenzję
Aquarius na pewno działa jako piekielnie aktualny komentarz do obecnej sytuacji społeczno-politycznej w Brazylii i pewnie docenią go widzowie znający bliżej te realia. przeczytaj recenzję
Możliwe spoilery Biogram reżysera — Kleber Mendonça Filho – przyszedł na świat w 1968 roku w brazylijskim Recife. Ukończył dziennikarstwo na Uniwersytecie Federalnym w Pernambuco. Na początku łączył wyuczony zawód i pasję, publikując recenzje na łamach dzienników "Jornal do Commercio" i "Folha de S. Paulo", magazynów "Continente" "Cinética" oraz własnym blogu "CinemaScópio". W latach 90. zaczął... zobacz więcej
Robi robotę mimo nieco jednostronnego portretu bohaterki. KMF ma imponującą łatwość budowania napięcia z niczego i zamykania go w pozornie błahych szczegółach.
Ta strona powstała dzięki ludziom takim jak Ty. Każdy zarejestrowany użytkownik ma możliwość uzupełniania informacji
o filmie.
Poniżej przedstawiamy listę autorów dla tego filmu:
Pozostałe
Proszę czekać…
Takiej "babci" jeszcze w kinie nie widziałam <3 Rewelacyjna Sonia!