Filmy morderstwo, policja, prostytutka

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje morderstwo, policja, prostytutka. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Główny bohater, policjant Sean Thompson, prowadzi dochodzenie w sprawie zabójstwa kolegi. Ślad prowadzi do nocnej knajpy, której właścicielem jest Spencer Hamilton. Tymczasem, kiedy Thompson jest już bliski zakończenia śledztwa, zwierzchnik przekazuje sprawę komu innemu. Sean, wspólnie z przyjaciółką Billie Blade, rozpoczyna prywatne dochodzenie. Kobieta przyjmuje się do pracy w klubie i odkrywa, że Spencer to mafiozo, który korumpuje lokalnych polityków i policjantów...
Tytułowy Monkey Boy to zdeformowana istota będąca połączeniem człowieka i małpy, która od dziecka żyje ukryta w piwnicy. Pewnego dnia jego opiekunka zostaje zabita przez dwóch włamywaczy, co daje mu możliwość opuszczenia swojego więzienia.


Dwudziestosiedmioletni Patrick mieszka w luksusowym apartamencie i ubiera się w najdroższych sklepach. W dzień zarabia fortunę na operacjach giełdowych, w nocy wiedzie drugie życie, o którym wie tylko on sam... i jego ofiary. Patrick jest bowiem seryjnym zabójcą, którego wyczyny niejednemu spędziłyby sen z powiek. Czuje się bezkarny i drwi sobie z wszystkiego i wszystkich. Nikt ani nic nie jest w stanie go powstrzymać. Jak daleko zdoła się posunąć?

Kasyno

8,1
Las Vegas, 1973 r.: oto tło akcji fascynującego filmu o miliardowych operacjach mafii w biznesie hazardowym, opartego na autentycznych wydarzeniach. W tej gangsterskiej historii Martin Scorsese opowiada o nieposkromionych ambicjach, namiętnościach i chciwości, które obaliły imperium hazardu. W filmie zagrali brawurowo dwaj laureaci Oscara® Robert De Niro i Joe Pesci oraz Sharon Kane. Film prowadzi widza za efektowną fasadę kasyna, gdzie ludzkie życie i fortuny są zaledwie stawką w grze.
Weteran wojny wietnamskiej jeździ nowojorską taksówką na nocną zmianę. Codziennie styka się z zepsuciem i nocnymi szumowinami. W otaczających go ludziach nie potrafi znaleźć człowieka. Jego frustracja się nasila, a agresja staje się sposobem i celem egzystencji. Dopada go maniakalna chęć oczyszczenia miasta z tych "brudów".
Serial jest dramatem prawniczym, obalającym mit o tym, że ciche i spokojne dzielnice miast są całkowicie bezpieczne. W rzeczywistości bywają one niemymi świadkami najczarniejszych nawet zbrodni. Annabeth jest młodą energiczną kobietą, prokuratorem z imponującym wynikiem wygranych spraw sądowych. Z urlopu macierzyńskiego wróciła właśnie do pracy i podejmuje się rozwiązania najtrudniejszych przypadków zbrodni, popełnionych w dzielnicy, w której mieszka. Zapału dodatkowo dodaje jej świadomość, że jednocześnie chroni własną rodzinę i sąsiadów.
W nieznanym europejskim kraju Diabolik (John Phillip Law) sieje spustoszenie dla własnych korzyści finansowych i rozrywki. Dziesięć milionów dolarów zostało właśnie ukradzionych przez słynnego "włamywacza" przy pomocy jego oddanej asystentki, Evy Kant (Marisa Mell). Dzieli teraz ekstrawaganckie podziemne legowisko (i gigantyczne łóżko pieniędzy) ze swoją dziewczyną, która używa swojej niesamowitej mocy peruk, by pomóc Diabolikowi w zabijaniu niewinnych ludzi i kradzieży miliardów od rządu. Za przeprowadzenie śledztwa w tej sprawie jest odpowiedzialny inspektor Ginko (Michel Piccoli). Uwięziony przez sprytnego policjanta Diabolik ma tylko jedno rozwiązanie. Musi udawać, że jest martwy.

Siedem

8,5
Przechodzący na emeryturę detektyw Somerset podejmuje się rozwiązania sprawy brutalnych morderstw. Partneruje mu młody i porywczy detektyw Mills.
Listopad 1984 r., Izba Zatrzymań Hohenschönhausen. Kapitan Gerd Wiesler (Ulrich Mühe) skutecznie i bezlitośnie przesłuchuje więźnia podejrzanego o pomoc przyjacielowi w ucieczce z kraju. Wiesler nagrywa przesłuchanie, żeby zaprezentować metody używane dla pozyskania zeznań jako przykład swoim uczniom w Wyższej Szkole Stasi. Na premierze sztuki Georga Dreymana (Sebastian Koch), Wiesler ma okazję obserwować autora i odtwórczynię głównej roli, piękną aktorkę Christę-Marie Sieland. Wkrótce Anton Grubitz (Ulrich Tukur), zarządzający Departamentem Kultury w Stasi, wyda Wieslerowi rozkaz prowadzenia stałego nadzoru nad pisarzem, którego minister Hempf (Thomas Thieme) podejrzewa o nielojalność wobec Niemieckiej Socjalistycznej Partii Jedności.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…